So.. Sophisticated

Tuesday, June 5, 2007

0,55 lei pe apa Sambetei

Recunosc ca e greseala mea ca in fiecare zi citesc Libertatea odata cu cafeaua si tigarea de dimineata. Dar sincer nu ma pot abtine sa vad ce tampenii mai scriu. Din numarul de azi.

"Corina Chiriac a jurizat Cerbul Copiilor intr-o patura".

Apropo ea este Corina Chiriac pentru cine nu stie. In primul rand ma jur ca nu am auzit in viata mea de Cerbul Copiilor si nici ca m-ar interesa. Ar putea fi si Cerbul de diamante prezentat de Botezatu ca n-as deschide televizorul. Ma rog, partea importanta este ca cei din Libertatea au senzatia ca pe noi chiar ne intereseaza ca Doamna Chiriac si-a luat numai haine subtiri la Sinaia si a trebuit sa se acopere cu o patura. WHO THE FUCK CARES?!

....

Am trecut printr-o perioada in care m-am jurat ca nu mai cumpar ziare pentru ca mai bine imi iau tigari si cred ca in curand o sa revin la promisiunea asta pentru ca daca mai citesc titluri de genul "Bambola Ramona se marita in Italia" si "Sorana a stat cu triburile din Kenya" imi dau foc.

Labels:

posted by Zuzu at 2:52 PM

1 Comments:

way to go zuz...you tell 'em

June 9, 2007 at 7:30 PM  

Post a Comment

<< Home